Francuskie brioche z czekoladą

Wczoraj wypróbowałam przepis z Książki Lidla (pisałam o niej Tu) na Francuskie brioche z czekoladą. Książka jest pięknie wydana, przepisy są czytelne a zdjęcia w środku zachęcają do pieczenia ;)


Dla tych co nie mają tej książki, niektóre przepisy można znaleźć na stronie Lidla. Znalazłam dla Was właśnie ten na brioche KLIK :)




Z tej ilości ciasta upiekłam brioche w metalowej blaszce na cup cake i i w 12 silikonowych osłonkach na muffiny. 


Na zdjęciu brioche z blaszki - są troszkę mniejsze niż te z silikonowych osłonek, ale tak samo dobre. Stwierdziłam, że w weekend zrobię sobie dyspensę na słodycze ;)

12 komentarzy:

  1. Ale super ! Moja mama ma tę książkę i czekam aż zaczńie działać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mhmm... Wyglądają przepysznie, aż zgłodniałam w jednym momencie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I zrobiłam się głodna przez Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tę książkę - jest świetna :) czaję się, żeby coś z mamą upichcić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety ksiażki nie mam, a żałuje. Muffinki wyszy ci przepysznie ! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię przepisy Lidla, sporo sie z nich nauczyłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Not Too Serious Blog , Blogger