Czekoladowy peeling Salco Au Naturel

Prezentowany peeling dostałam już jakiś czas temu. Była to wygrana w zabawie organizowanym przez Grotę Solną. Widziałam, że w sprzedaży mają spory asortyment marki Salco Au Naturel. Dziewczyny z groty poinformowały mnie, że peeling pachnie obłędnie czekoladą i uwielbiają tą serię. Przeczekałam lato, bo w upalne dni wolę świeże, lekkie zapachy i zostawiłam sobie czekoladowy peeling na chłodniejszą pogodę. 


Nie słyszałam wcześniej o marce Salco Au Naturel. Okazało się, że jest to polska marka, która istnieje już od 2009 roku i  należy do rodziny bocheńskich preparatów leczniczych. W swoim asortymencie mają nie tylko peelingi, ale i masła, maski, balsamy w różnych wersjach zapachowych oraz mleko do kąpieli i solanki.

Na stronie www.salcoaunaturel.pl o peelingu przeczytamy:
Wygładzający, drobno ziarnisty peeling solny, opracowany na bazie Bocheńskiej Soli Jodowo-Bromowej, o wyjątkowym, pobudzającym zmysły aromacie. Peeling oczyszcza skórę, złuszcza warstwę rogową i odświeża skórę, a także wzmacnia tkankę łączną i ujędrnia. Zastosowane w recepturze 100% kakao, bogate w cenne biopierwiastki, a także składniki o działaniu pobudzającym, kosmetyk stymuluje produkcję endorfin skórnych odpowiedzialnych za nasze dobre samopoczucie. 

Skład: Sodium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Ecocert), Simmondsia Chinensis (Ecocert), Cera Alba, Theoborma Cacao (Cocoa) Seed Powder, Parfum. 




Peeling ma duże drobinki soli, jest porządnym ździerakiem. Lubię peelingi cukrowe, ale dla mnie ich wadą jest to, że szybko rozpuszczają się pod wpływem wody w przeciwieństwie do peelingów solnych. Skład produktu jest bardzo przyjemny, mamy tu olej ze słodkich migdałów, olej jojoba, masło shea i wosk pszczeli. Po zastosowaniu peelingu na skórze pozostaje cienka powłoka, skóra nie jest tłusta, mam wrażenie jakbym używała kosmetyku 2w1. Skóra jest pozbawiona martwego naskórka i od razu nawilżona. Dodatkowo w składzie znajdziemy drobinki kakao - i to ona odpowiada za zapach kosmetyku. Peeling pachnie jak prawdziwa czekolada! Żeby poczuć ten zapach, wyobraźcie sobie, że odpakowujecie właśnie tabliczkę dobrej gorzkiej czekolady.



Cieszę się, że miałam okazję poznać kosmetyk polskiej marki Salco Au Naturel. Dobrze, że zostawiłam sobie czekoladowy peeling na teraz, bo umila mi zimowe kąpiele.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Not Too Serious Blog , Blogger
Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY