Kosmetyki za mniej niż 15zł, które moim zdaniem warto kupić i wypróbować

Przy tak ogromnej ilości kosmetyków, które są dostępne na rynku, można mieć kłopot z wyborem odpowiednich dla nas produktów. No dobrze, ale co to w ogóle znaczy - odpowiednich? Dla mnie to przede wszystkim chodzi o ich działania na skórę, co wiąże się się z ich składem oraz stężeniem poszczególnych składników. Kolejnym aspektem jest oczywiście cena, co tu ukrywać krem o podobnym składzie może mieć spory rozrzut cenowy. Fajnie jest nie przepłacać, a mieć porządny produkt. Trzeba jednak być świadomym, że nie których rzeczy się nie przeskoczy. Chodzi mi tu o to, że niektóre składniki są droższe, niektóre tańsze np. uzyskanie olejów zimno tłoczonych jest o wiele droższa niż rafinowanych. Krem którego bazą jest parafina będzie o wiele tańszy, niż ten krem, który wysoko w składzie zawiera Masło Shea. Dlatego podkreślam - bądźmy świadomi przy kupowaniu kosmetyków! Prócz działania, składu i ceny na nasz wybór często ma wpływ opakowanie, jego funkcjonalność, aspekty wizualne. Co to ukrywać ładna buteleczka, czy słoik przyciąga wzrok. 

Mając na uwadze wyżej wymienione aspekty, chciałabym polecić dziś kilka kosmetyków, które moim zdaniem są warte wypróbowania. Sprawdziły się one u mnie i byłam/jestem z nich zadowolona. Starałam się by zmieściły się w kwocie poniżej 15zł, ale wiadomo w większości wypadków kupowałam je na promocjach. Także cena początkowo w niektórych drogeriach, sklepach stacjonarnych może być ciut wyższa. To tak gwoli ścisłości ;) W podpisach zamieściłam linki odnoszące do sklepów internetowych.


Kosmetyki kolorowe



1 2 3 4 5 6 7 8 9
Rozświetlacze z Lovely i Wibo można kupić w Drogerii Rossmann, nie są drobie, ale polecam kupić je na promocji -49%. Jedyną wadą tych produktów jest dość lich opakowanie, ale mimo tego dostajemy produkt na prawdę dobrej jakości. Pełnowymiarowy produkt Ecocery - czyli puder ryżowy lub bambusowy, który służy do utrwalania podkładu, dostępny jest w okolicy 20zł. W drogeriach internetowych dostępna jest jednak wersja mini za niecałe 4zł, która u mnie jest już jakiś czas i stwierdzam, że jest bardzo wydajna. Bronzer z Kobo polecam kupić na często powtarzających się promocjach -40% w Drogerii Natura. Jest świetny do konturowania twarzy. Teraz czas na kosmetyki marki Golden Rose - produkty poniżej 15zł, które mogę polecić to matowa pomadka Velvet Matte oraz bardziej kremowa Matte Lipstick Crayon. Dla osób, które używają klasycznych lakierów polecam lakiery do paznokci Golden Rose, których jakość do ceny jest w bardzo korzystnej proporcji. Bardzo lubię również żel koloryzujący do brwi z tej marki → pisałam o nim w Brow Color Tinted Eyebrow Mascara - Przyciemniająca mascara do brwi Golden Rose, z kolei kredkę do brwi polecam z Catrice, która posiada od razu szczoteczkę do wyczesywania nadmiaru produktu → pisałam o niej Kredka do brwi Catrice.

Kosmetyki pielęgnacyjne



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Z szamponów mam do polecenia dwa w cenie poniżej 15zł - aloesowy z Equilibra, który bardzo dobrze nawilża włosy oraz Aleppo z Planeta Organica → pisałam o nim w Szampon do włosów Planeta Organica w wersji Aleppo. Moim hitem do włosów stała się odżywka Jantar w sprey'u. Żel pod prysznic z APIS w wersji arbuzowej pachniał obłędnie i jeżeli lubicie owocowe zapachy to polecam wypróbować. Z peelingów do ciała polecam wypróbować Planeta Organica, wersja mango pachnie tak, że chce się go zjeść. Jeżeli ktoś posiada wannę to półkule do kąpieli z Ministerstwa Dobrego Mydła to świetna sprawa - SPA w domowym zaciszu zagwarantowane. Mydło do rąk w płynie marki YOPE jest świetne jeżeli posiada się problemy z przesuszeniem skóry, jest kilka wersji zapachowych. Moim ulubionym jest wanilia z cynamonem. → Naturalne mydła w płynie Yope. Czy warto wypróbować? Maseczki do twarzy w saszetkach marki Bania Agafii to moje odkrycie - szczególnie maseczka dziegciowa. Nie wyobrażam sobie nie mieć w torebce żelu antybakteryjnego do rąk. Poręczne, małe opakowanie i piękne zapachy mają te z Bath&Body Works. Olejek Isana to moje odkrycie, dzięki któremu domywam każdy pędzel i gąbeczkę do makijażu. Krem do rąk Palmer's całkiem dobrze nawilża dłonie a przy tym pachnie obłędnie kokosem. Z naturalnych pomadek do ust, które dobrze nawilżają warto popatrzeć na te z Sylveco.


Czy macie swoje typy kosmetyków za mniej niż 15zł, które się u Was sprawdziły i możecie je polecić? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Not Too Serious Blog , Blogger
Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY