Sampler wersja Wild Fig - przegląd produktów Yankee Candle

Ten post bardzo długo czekał na publikacje, nie wiem dlaczego. Postanowiłam, że w końcu go opublikuje. Nie będzie to długi wpis, raczej zwięzły i na temat. Tak jak kiedyś wspominałam nie jestem uzależniona od kupowania świeczek i wosków, jednak lubię otaczać się ładnymi zapachami. Fascynuje mnie chemia zapachu i to jak każdy z nas może postrzegać je inaczej. Nie mam swojej jednej ulubionej nuty, podobają mi się zarówno świeże, jak i mocne, ciężkie aromaty. Wszystko zależy od chwili, nastroju, pory dnia, roku. Ma na to wpływ wiele czynników. Zauważyłam, że w sezonie letnim, gdy na zewnątrz jest ciepło i słonecznie, wolę rześkie, świeże zapachy. Natomiast w zimne dni lubię cięższe, słodsze zapachy. Tak jak pisałam wcześniej, nie jest to sztywna zasada. 

Wracając do meritum wpisu, czyli samplerze marki Yankee Candle. Czym w ogóle jest sampler? Na rynku dostępnych jest sporo producentów świec zapachowych. Yankee Candle jest jedną z wiodących i bardziej znanych. Jej produkty dostępne są w sklepach internetowych i coraz częściej spotykane są stacjonarnie w drogeriach czy nowo otwartych salonach z akcesoriami typu świeczki, woski zapachowe. Yankee Candle ma w ofercie wile produktów - woski zapachowe, które palone są w kominkach, do których od spodu wkłada się wkład tealight. Pisałam o nich m.in. w tym poście → YANKEE CANDLE PINK SANDS. Można kupić również  specjalną wersję wosków, które wkłada się do kominka elektrycznego. Dostępne są również tealighty zapachowe, które radzę wykorzystać do lampionów lub same. Niekoniecznie do palenia wosków w kominkach zapachowych, zapachy mogą się gryźć ze sobą. Prócz świeczek, do których zaraz dojdę, marka ma w asortymencie sporo odświeżaczy powietrza - w kulkach, atomizerze, olejku. Ciekawym pomysłem są odświeżacze do samochodów, miałam YANKEE CANDLE CAR JAR - PINK SANDS

Wracając do świec - dostępne są małe, średnie i duże zamknięte w słojach z wieczkiem. Prezentują się one bardzo elegancko, ozdobione są pięknymi etykietami, które zdobią miejsce, w którym się je ustawi. Minusem jest oczywiście spora cena. Szkoda byłoby wydać pokaźną sumę za świeczkę, której zapach się nam nie podoba. Tu z pomocą przychodzą właśnie Samplery, czyli niewielkie świeczki, które po odpaleniu powinny pachnieć podobnie jak świeczka. Dlaczego podobnie, a nie tak samo - tutaj pewnie wypowiedzą się osoby, które mają kolekcje świec YC. Niemniej jednak sampler powinien ułatwić znalezienie ulubionego zapachu świecy w słoiku :) 


Można go odpalić na podstawce lub w lampionie. Osobiście lubię go potraktować jak wosk i odpalić w kominku. 

Wersja zapachowa Wild Fig ma słodkie, ale zarazem orzeźwiające nuty. Aromat wypełnił całe mieszkanie, nie powodując uczucia otępienia. Jest bardzo przyjemnym zapachem słodkiej figi.

Aktualnie do kupienia w homedelight.pl w promocji.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Not Too Serious Blog , Blogger
Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY