Paletka cieni do oczu AFFECT Naturally Matt - swatche i przykładowy makijaż

W zeszłym miesiącu miałam niesamowitą niespodziankę. Za sprawą Patrycji z bloga www.interendo.pl trafiła do mnie paletka AFFECT Naturally Matt. Od jakiegoś czasu uwielbiam wykonywać makijaż oka przy pomocy matowych cieni. Mam wrażenie, że matowymi cieniami można uzyskać bardzo ciekawy efekt na powiece. Ładnie widać przejścia kolorów podczas ich blendowania. Gdy tylko paleta trafiła w moje ręce od razu poszła w ruch.


Może na początku po krótce trochę o marce Affect - jest polski producent profesjonalnych kosmetyków i akcesoriów do wizażu. Bardzo często znajduje się w kufrach wizażystów. Marka połączyła wysokiej jakości produkty z bardzo przystępnymi cenami. Paleta cieni Naturally Matt powstała przy współpracy z wizażystka Karolina Matraszek


Paleta zawiera 10 prasowanych, matowych cieni. Cienie nie mają swoich nazw, jak to przeważnie bywa z paletkami, a za to przyporządkowany jest im poszczególny numer. Paletka wykonana jest w wysokiej jakości kartony, nie zawiera lusterka, przez co jest bardzo lekka. Zamykana jest na magnes. Dostępna jest w sklepach internetowych, możecie szukać w tych → LISTA SKLEPÓW INTERETOWYCH
Jej cena to około 98zł


Cienie są bardzo aksamitne, mocno napigmentowane. Bardzo dobrze się ze sobą łączą i blendują. Kolorystyka dobrana jest tak, aby paletą można było poszaleć przy mocnych makijażach, jak i wykonać lekki makijaż dzienny.


Poniżej swatche cieni na dłoni. Dodam tylko, że nie używałam bazy jako podkładu. Cień nabrałam palcem i od razu przyłożyłam do dłoni i więcej nie dokładałam. Jak widać pigemntacja jest bardzo dobra.




Do tego makijażu starałam się wykorzystać jak najwiecej kolorów z paletki. Na całą powiekę nałożyłam bazę z Too Faced. Łuk brwiowy zmatowiłam mixem M0101, M0106. Następnie nad załamaniem powieki poleciał M0103, potem M0108 w załamanie M0104. Dodałam trochę M0110. W wewnętrznym kąciku oko dodałam M0101, rozcierając go do środka powieki.



Cienie utrzymały się na powiece cały dzień. Ich trwałość mogę spokojnie porównać do cieni z TheBalm czy Zoevy.


Osobiście jestem oczarowana jakością cieni. Bardzo podoba mi się dobranie kolorów. Bardzo dobrze łączą się z innymi cieniami tj. TheBalm czy Zoeva. Bardzo chętnie poznam inne produkty marki Affect.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Not Too Serious Blog , Blogger
Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY