Rozliczenie Wish Listy 2017 - które produkty wypróbowałam, czy jestem z nich zadowolona i czy nadal chce wypróbować te, których nie kupiłam?

Rozliczenie wishlisty, które robię głównie dla siebie. Sama jednak lubię zaglądać do tego typu postów, więc postanowiłam taki stworzyć. Produkty wybrałam na początku tego roku. Dla ułatwienia te kosmetyki, które już nabyłam - skreśliłam. Pod zestawieniem konkretnej kategorii, krótki opis tego co już używam/zużyłam i co dalej z listy jest aktualne.

PIELĘGNACJA
Co z wishlisty jest już zrealizowane:

1.Peeling enzymatyczny z Norela, jestem z niego bardzo zadowolona. 

3. Tonik z serii MultiVitamina Norela miałam i niestety nie sprawdził się u mnie. Jak krem  z tej serii był fajny, tak tonik mnie podrażnił. Niestety w składzie toniku znalazłam alkohol, więc za pewne to było powodem. 

6. Suchy szampon Batiste w wersji dla brunetek pozytywnie mnie zaskoczył. Dobrze odświeża włosy, nie widać na nich białego nalotu. Nie brudzi skóry, a tego się bałam, za to podnosi włosy u nasady, przez co wyglądają na świeże. Zauważyłam, że chciałam go wypróbować już dwa lata temu → Wish Lista 2015

7. Hydrolat różany kupiłam z Ministerstwa Dobrego Mydła, który podobnie jak ten z Mokosh posiada atomizer. Byłam z niego bardzo zadowolona, chętnie wypróbuje także ten z Mokosh.

12. Zamiast kwasu fitowego, wypróbowałam serum z witaminą C.

13. Serum do cery naczynkowej Norel używam i jestem z niego zadowolona.

Pozostałe produkty z pielęgnacji, których jak dotąd nie wypróbowałam, dalej pozostają aktualne. Mimo, że od stycznia nazbierało się kilka kolejnych  produktów, których jestem ciekawa.

KOLORÓWKA

Co z wishlisty jest już zrealizowane:

5. Matowa pomadka z KIKO jest u mnie. Kupiłam ją w pięknym odcieniu fioletowego brązu. Testuję jeszcze jej formułę, by powiedzieć o niej coś więcej.

7. Korektor Maybelline Anti Age - o nim pisałam nie dawno w tym poście → KOREKTOR POD OCZY MAYBELLINE INSTANT ANTI-AGE - CZY DA RADĘ UKRYĆ MOJE PODKOWY POD OCZAMI?

9. Paletka przybyła do mnie jako prezent urodzinowy i bardzo ją lubię. Nadaje się do zrobienia lekkiego jaki mocnego makijażu.

13. Podkład mineralny z Lili Lolo trafił do mnie również jako prezent. O podkładzie mineralnym pisałam tu → PODKŁADY MINERALNE LILY LOLO SPF 15 - JAK WYBRAĆ ODPOWIEDNI KOLOR DLA SIEBIE?

15. Beauty Blender to także prezent. Jest to pierwsza gąbeczka do makijażu jaką mam. Jestem oczarowana jak łatwo rozprowadza się nią podkład. Musiałam nauczyć się ją myć i jestem lekko rozczarowana jej trwałością w porównaniu do ceny. Jest to jednak temat na osobny post.

17. Bardzo chciałam wypróbować wykręcaną kredkę do brwi z Golden Rose i nie zawiodłam się na niej. Jest to bardzo praktyczny produkt, bo zakończona jest spiralką do wyczesywania nadmiaru produktu z brwi. 

Z pozostałych produktów - nadal chętnie poznam naturalną kolorówkę z Lavery. Ciągle czaję się na swoją pierwszą pomadkę z MAC i chyba będzie to odcień MEHR. Chciałabym wypróbować korektor Full Cover z MUFE, a do tego zastanawiam się nad dobrym utrwalaczem korektora pod oczami. Może będzie to jednak puder Laury Mercier? Chętnie poznam również gąbeczki Blend it oraz przygarnę każdy pędzel MBrush. Pisałam o nich tu → PĘDZEL MBRUSH BY MAXINECZKA NUMER 03 - PIERWSZE WRAŻENIA PO DWÓCH MIESIĄCACH UŻYWANIA. 


ZAPACHY

Co z wishlisty jest już zrealizowane:

1. Armani Si - bardzo mi ten zapach odpowiada, mimo, że nie należy do delikatnych i cytrusowych.

Pozostałe zapachy znam z próbek i dalej chętnie zaopatrzę się w ich flakonik.


POZOSTAŁE
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Co z wishlisty jest już zrealizowane:

6. Kule do kąpieli z BIOLOVE dostałam na Spotkaniu Blogerek jako tajemniczy prezent od jednej z uczestniczek. 

8. Kąpielowe umilacze z Sweet Bath zawitały do mnie w ostatnio.

Pozostałe produkt dalej się aktualne :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Not Too Serious Blog , Blogger
Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY