Lakiery hybrydowe Oul'ac Nails - nowa marka na polskim rynku

Lakiery Oulac Nails posiadam od sierpnia zeszłego roku. Od tego czasu już kilka razy gościły na moich paznokciach, czas więc napisać o nich kilka słów podsumowania. Chociaż przed końcową konkluzją kilka informacji powinno się pojawić. Zacznę może od przedstawiania marki, bo pewnie większość osób, która czyta ten wpis pierwszy raz widzi ją na oczy.

OUL'AC gel polish to marka lakierów hybrydowych i profesjonalnych produktów do stylizacji paznokci, która na polski rynek weszła w 2017 roku. Nie zawierają w składzie formaldehydu, toluenu oraz DBP, posiadają zapewnienia o składzie i jakości zgodne z wymogami Unii Europejskiej. Mają szeroki asortyment lakierów hybrydowych i produktów do profesjonalnej stylizacji paznokci.


Lakier zamknięty jest w czarnej prostokątnej buteleczce ze złotymi elementami. Co ciekawe jego pojemność to 12 ml - co przy innych dostępnych lakierach hybrydowych jest na prawdę sporo. Ich cena to 32 zł za standardowe lakiery oraz  bazy, topy - bardziej wymyślne typu Cat Eye czy Chameleon kosztują 35 zł. Dostępne są na stronie producenta → oulacnails.eu/pl

Produkty, które posiadam to:



Osobiście nie jestem przekonana do produktów 2w1 i nie używałam bazy&topu. Zużyję ją jako top, ale nie zdradzę Protein Base z Indigo, której ufam co do trwałości i w kwestii bezpieczeństwa. Na stronie producenta jest nawet wzmianka, że produkt Baza & Top 2w1 może powodować reakcje alergiczne. Dla osób z paznokciami delikatnymi i skłonnymi do podrażnień czy uczuleń - polecają osobną bazę OUL'AC.

Ciekawym lakierem jest ten 003, który należy do serii Orchid Amethyst. Przeznaczony jest według producenta dla kobiety delikatnej i nowoczesnej :) Lakiery tej serii posiadają mieniące drobinki. Przy nałożonych 3 warstwach na paznokieć dalej nie mają pełnego krycia. Mimo, że na wzorniku lakier prezentuje się bardzo ładnie to na paznokciu efekt nie bardzo mi odpowiada. 

Lakier 067 z serii GLK Elegant to intensywny róż, który kojarzy mi się z mocno letnim kolorem. Mimo to z wielką chęcią noszę go na paznokciach w zimowe, pochmurne dnie. 


Jak mogę podsumować testowanie lakierów marki OUL'AC Nails?

Różowym lakierem 067 niesamowicie przyjemnie malowało się paznokcie. Produkt  ma idealną konsystencję do precyzyjnego pokrycia płytki paznokcia. Przy zbyt gęstych lakierach mam problem z równomiernym rozprowadzeniem produktu i na wolnym brzegu zbiera mi się go zbyt dużo, z kolei przy zbyt rzadkich konsystencjach lakier potrafi zalać skórki. Tutaj żadnego z tych problemów nie zauważyłam, mam pełną kontrolę nad pędzelkiem z produktem. Przy kolorze 067 do pełnego krycia wystarcza tylko jedna warstwa produktu. Zrobiłam test i na lewej ręce nałożyłam dwie warstwy koloru, na prawej tylko jedną. Aktualnie lakier mam na paznokciach trzeci tydzień i prócz odrostu nie zauważyłam żadnych powodów z których mogłabym być niezadowolona. Wcześniejsze testowania również wypadły bardzo dobrze. Jeżeli inne kolory z serii Elegant są równie dobre to bardzo chętnie się w nie zaopatrzę :) A ten róż pewnie jeszcze wiele razy zobaczycie na moich paznokciach, bo jestem nim oczarowana!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Not Too Serious Blog , Blogger
Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY