Kiedy będzie ciepło i słonecznie?

Byłam ostatnio przelotem w galerii handlowej i zajrzałam m.in. do SuperPharm i Organique. W SuperPharmie oprócz jakiś podstawowych wacików, chusteczek znalazłam mgiełkę z Ziaji.


Mgiełka czyli Oliwkowa woda tonizująca z wit. C 200ml/6,37zł. Kupiłam ją z myślą o ćwiczeniach właśnie. Po fitnessie jak jestem cała spocona i czerwona jak burak, spryskanie się tą mgiełką daje takie odświeżenie i odprężenie skórze. Do tego ma bardzo ładny, delikatny zapach i jest bardzo wydajna.


Do ostatniego Beglossy dostałam peeling z Organiqe - jego zapach jest piękny (opisywałam to w pierwszym poście). Byłam ciekawa co jeszcze mają dostępnego w swojej ofercie. Do Organique weszłam między innymi dlatego, że chciałam powąchać ich kule do kąpieli. Czytałam o kulach musujących, które robią gęstą, pachnącą pianę, niestety te z Organiqe nie są pianotwórcze. Dziewczyny na blogach jednak zachwalają ich właściwości nawilżające i zapach jakim można się cieszyć podczas kąpieli. Wybrałam zapach magnolii, ale ciężko się zdecydować, bo zapachów na prawdę jest wiele :) 
Nie próbowałam jeszcze swojej kuli. Podobno wystarczy wrzucić do wanny połówkę, więc jedna kula starcza na 2 razy. Może dzisiaj zrobię sobie day SPA w wannie ;)


Chciałabym, żeby było już cieplej i zza chmur wyszło w końcu słońce. Na pocieszenie wczoraj na kolację zrobiłam sałatkę owocową ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Not Too Serious Blog , Blogger
Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY