Liebster Blog - trochę prywaty tym razem ;)


Zostałam nominowana przez Nie Bieską do Liebster Blog - bardzo dziękuje :) Pierwszy raz w czymś takim uczestniczę - jeżeli można się tak wyrazić ;) Jeżeli macie ochotę poczytać o co zapytała mnie Nie Bieska i jakie są moje odpowiedzi, zapraszam poniżej :) 

 
1. Bez czego nigdy nie ruszasz się z domu?  - oprócz butów i ubrania jak mniemam :)

Bez kluczy ;) no i telefon też łapię.


2. Jaka jest Twoja ulubiona trutka? - alkohol (jaki)? kawa? papierosy? siłownia?

Mam niskie ciśnienie i bez kawy rano nie dam rady funkcjonować - jedna dziennie musi być. A wieczorem bez Crossa czy siłowni nosi mnie jak nie pójdę ;)

3. Czy jesteś nocnym markiem czy raczej wstajesz z kurkami?

Niestety do rannych ptaszków nie należę, ale jak trzeba to rano wstanę, później kawa zrobi swoje ;)
 
4. Czy wierzysz w duchy?

Hmmm zależy – w te dobre tak.

5. Czy uprawiasz jakiś sport? A może lubisz oglądać mecze?
Grałam dużo w siatkówkę i to do czasów studenckich. Na wf byłam tą osobą, która najbardziej lubiła gry zespołowe :) Aktualnie bardzo lubię jeździć na rowerze. Od prawie roku chodzę na Crossfitnes - zakwasy są uzależniające ;) Lubię też jogę, pilates a czasem iść ze słuchawkami na siłownię. Staram się też przezwyciężyć mój lęk wysokości na ściance wspinaczkowej. Jeżeli chodzi o oglądanie meczy to zawsze kiedy gra reprezentacja lub występują Polacy to staram się oglądać ich zmagania.


 
6. Na jaki kolor najchętniej pomalowałabyś ściany w sypialni?
Ostatnio malowałam na biało :) Podoba mi się również beż i jasne odcienie szarości na ścianach.
 
7. Czy oglądasz bajki?
No jasne! Wczoraj byłam na Minionkach :D Lubię też oglądać bajki po angielsku i czesku, idealny sposób na osłuchanie się z językiem! Nie rozumiem ludzi, którzy mówią, że nie lubią już bajek!
 
8. Czy piszesz listy (papierowe) lub wysyłasz kartki z wakacji pocztą? - korespondencja z urzędami się nie liczy!
Jak byłam mała to z wszystkimi koleżankami pisałam listy i czasem nawet nie wysyłałyśmy ich pocztą, tylko wymieniałyśmy się w szkole :) Teraz zamiast listów są maile, ale pocztówka dalej funkcjonuje jako miły gest. Szczerze to uwielbiam je wysyłać i dostawać ;) 
 
9. Czy kiedyś się zgubiłaś? Ale tak serio.
Nie przypominam sobie, jeżeli już to na chwilę. Jak nie wiem dokąd iść, pytam o drogę przechodniów. Raczej jestem z tych osób, które lubią używać mapy ;)
 
10. Czy masz tatuaż/tatuaże? Co o nich sądzisz?
Nie mam i nie ma takiego wzoru (na razie), który chciałabym nosić na moim ciele przez całe życie. Na innych tatuaże podziwiam, jeżeli są wykonane profesjonalnie.
 
11. Za kogo byś się przebrała na Bal Przebierańców? - nie wykręcaj się, że na takie nie chodzisz :)
Za Larę Croft :D Jednak pewnie skończyło by się na owinięciu w kimono albo sari ;)

45 komentarzy:

  1. Ja też oglądam bajki :) Fajny tag, sporo rzeczy można się dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehe ja bym się przebrała za Czarodziejkę z Księżyca ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. P.S Gratulacje nominacji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam bajki.. muszę obejrzeć minionki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam iść na minionki :P z moją podopieczną :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chcę obejrzeć minionki, uwielbiam je! :D Również bez kawy nie prosperuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Biel jest piękna w pomieszczeniach <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bajki oglądam do dziś mimo moich 25lat. Najbardziej lubię smerfy, gumisie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Heheh :) całkiem zabawny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja bajki oglądam :) A kawa i poranne wstawanie u mnie wyglądają tak jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie jestem rannym ptaszkiem:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lara Croft to jest coś :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bajki były, są i będą zawsze na topie :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też oglądam bajki! :) Teraz np przypominam sobie Muminki :D Inaczej postrzega się jednak taką bajkę z perspektywy dziecka, a inaczej teraz gdy mam już swoje lata. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muminki kocham! Ileż tam jest smaczków dla dorosłych! Polecam także książki, chyba są jeszcze lepsze :D

      Usuń
    2. Czytałam książkę "Muminki, historia prawdziwa" ;)

      Usuń
  15. Bardzo lubię czytać takie posty - Twoje odpowiedzi są niezwykle interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo super, wiemy o Tobie więcej :>

    OdpowiedzUsuń
  17. też nie rozumiem jak można nie lubić bajek:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym, żeby mnie nosiło bez ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurde muszę oglądnąć Minionki w końcu :D hehe
    A za Larę Croft też bym się mogła przebrać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. bajki po czesku ;oo wooooo szalona ;DD
    a siatkówkę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ogromnie się cieszę, że nominacja Ci się spodobała i postanowiłaś odpowiedzieć :)
    Właśnie piję kawkę, bez niej jestem zombie (mam niskie ciśnienie jak Ty). Od początku m-ca chodzę na siłownię i muszę przyznać, że spodobało mi się, choć jest to dla mnie totalnym zaskoczeniem - byłam pewna, że będę się niemiłosiernie męczyć, kląć na czym świat stoi i ciskać gromy na własną głupotę. A tu proszę - surprise :)
    Staram się też oglądać mecze reprezentacji, choć zachowuję w tym zdrowy umiar :) Bajki uwielbiam nadal, na szczęście mam mnóstwo wymówek, aby je oglądać, choć jestem bardzo wybredna co do repertuaru - ukochałam te z własnego dzieciństwa, np. wspomniane Muminki :)
    Lubię ten TAG, bo jest bardzo na luzie i można kogoś lepiej poznać :) Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję, Ty wiesz za co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, muszę zobaczyć co to ten Crossfitnes, bo jest i u mnie na siłce, ale do tej pory nie byłam zainteresowana fitnessem jako nowicjuszka :)

      Usuń
    2. Jestem bardzo ciekawa czy spodoba Ci się Cross :) Oczywiście bardzo wiele zależy od prowadzącego.

      Usuń
  22. Ja też uwielbiam bajki, i kiedy chłopak jest w pracy, śpię z dużą maskotką koniem - mam 23 lata i się tego nie wstydzę! :D Każda z nas jest dużą dziewczynką :) Mam wszystkie bajki disneya i kiedy mam doła oglądam je, śpiewając z bohaterami, bo przecież doskonale znam wszystkie teksty... ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię czytać takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hohoho, ileż zauważam podobieństw ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. podziwiam za systematyczność w ćwiczeniach. Garfielda uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja ostatnio już tak intensywnie nie ćwiczę, choć od roweru to nadal jestem uzależniona, ale wybieram krótsze trasy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam fatalnie niskie ciśnienie także kawka musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cross, robi się co raz bardziej popularny. :) Ja niestety nadal nie mogę znaleźć w sobie siły i czasu, żeby zacząć regularnie chodzić na siłownię. Odkąd prowadzę trochę bardziej zajęty tryb życia, bez kawy jestem jak zombie :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Też byłam na Minionkach powiem więcej- uwielbiam je ;D Szukam jakiejś koszulki z ich motywem ale ciężko...

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzieki tej akcji zawsze mozna sie dowiedziec więcej ciekawych rzeczy o autorze ;) Fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Not Too Serious Blog , Blogger
Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY