Co przyniósł mi kosmetyczny Mikołaj?

Prezentów było wiele w tym roku, ale pokaże tylko te kosmetyczne :) Mikołajki, gwiazdka - u każdego jest inna okazja do dawania prezentów, każda wydaje się równie dobra. Ważne jest w tym wszystkim chęć obdarowywania innych. 


Mój mąż zrobił mi niesamowity prezent. Wręczył pudełko z Mintishop'u, nie miałam pojęcia co może zawierać, więc z wypiekami na twarzy zaczęłam go rozpakowywać. W środku znalazłam same cudowności, które od dawna chciałam wypróbować! Wniosek z tego, że mój mąż mnie słucha ;) Odkąd poznałam markę TheBalm chciałam wypróbować ich kultowy rozświetlacz Mary Lou i bronzer Bahama Mama. Pędzle zaprojektowane przez Maxineczkę okrzyknięte zostały najlepszymi pędzlami na rynku - oczywiście, aż zapiszczałam na widok tuby ze złotym logiem. Oznaczało to, że dostałam swój pierwszy pędzel Mbrush!


Kolejny wspaniały Mikołaj sprezentował mi EOSowy zestaw. Miałam już wcześniej słynne jajeczko do ust, bardzo je lubiłam. Słodkie różowe opakowania zachęca do powąchania i słusznie, bo zapach jest bardzo przyjemny. Balsam do ciała Berry Blossom jest dla mnie totalną nowością. Jajeczka w wersji sorbetu truskawkowego nie miałam i bardzo, bardzo się cieszę, że mam :) 


Największym zaskoczeniem była dla mnie przesyła od Patrycji. Wcześniej ja wysłałam jej drobny prezent, który był rewanżem za wcześniejszy prezent i teraz w rękach mam kolejną przesyłkę od niej. Wszystko było pięknie zapakowane w różowe pudełko Lifterii. Paczka na bogato, w której nie zabrakło azjatyckich słodyczy, słodkich skarpetek i kosmetycznych hitów. Magic Food Banana Hand Milk z Tony Moly to prześwietny gadżetokosmetyk! Pachnie cudnie bananami i bardzo chciałam go wypróbować. Sweet Cotton Pore Cover Powder z Holika Holika to kolejny produkt, który bardzo chciałam poznać. Kawowy peeling do ciała to ostatnio popularny produkt, a ja jeszcze nie miałam okazji go wypróbować. Krem BB z Hello Kitty jest przesłodki, a i jeszcze urocza, malutka pomadka. Patrycja mogłaby tworzyć boxy subskrypcyjne ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Not Too Serious Blog , Blogger
Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY