Kringle Candle Świeczka Zapachowa Coloured Daylight Oak & Fig

To mój pierwszy produkt Kringle Candle, odkupiłam go od Dominiki na jej wyprzedaży wosków i świec. Poczytałam trochę o historii świecowej i jestem zaskoczona, że tak na prawdę Yankee i Kringle założone były przez jedną rodzinę. Trochę zawiłości biznesowych spowodowało, że są to jednak dwie różne firmy. Podobnie jak u Yankee tu też mamy piękne grafiki zdobiące produkt


Opis, który ma przybliżyć nam zapach:
Daylight świeczka Oak & Fig Kringle Candle to orzeźwiający zapach drzewa dębowego z mlecznym i słodkim zapachem fig.

Jedna świeczka pozwala nawet na 12 godzin palenia. 
Pojemność 35g. Cena ok. 12zł. 

Nie mam wprawy w opisywaniu zapachów. Najłatwiej idzie mi jedynie stwierdzenie czy dany zapach przypadł mi go gustu, bądź nie. Czy ta świeczka faktycznie pachnie dębem i figą? Hmm nie jestem pewna zapachu dębu, ale kojarzy mi się z męskim zapachem, który jednak nie jest typowo ziołowy. A figa? Figa kojarzy mi się z czymś słodkim. Faktycznie świeczka ma słodkie nuty z domieszką czegoś mocnego. Czy jest to orzeźwiający zapach? Hmm dla mnie nie do końca, lecz nie nazwałabym przytłaczającym. Po prostu miło się zaskoczyłam po zapaleniu świeczki, bo zapach był przyjemny. 


Świeczki Coloured Daylight są fajną alternatywą do wosków, do których potrzebny jest kominek i tea light.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Not Too Serious Blog , Blogger
Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY