Spotkanie Blogerek Kraków 20.08.2017

To już na prawdę wrzesień? Upalne dni lipca i sierpnia już minęły i zbliżamy się do jesieni. Sama jesień mi nie przeszkadza, lubię ją. Tęsknić będę jedynie za długimi dniami i zachodzeniem słońca po 20:00. Druga połowa sierpnia minęła mi błyskawicznie - na Facebooku pisałam dokładnie na czym. W tych wszystkich wypadkach i nieszczęściach miałam okazję miło spędzić niedzielne popołudnie. Dostałam zaproszenie na blogowe spotkanie organizowane przez Dominikę, Kornelię i Magdę, które odbyło się 20 sierpnia w Greckiej Tawernie Hellada w Krakowie. 


W spotkaniu wzięły udział :

2. Kornelia zakatekrudej.pl
3. Magda rainbow-beauty.pl 
4. Wiktoria Wiktoria Wanda 
5. Magda madziof.pl
6. Anita blondbeauty.pl
7. Marzena turkusoowa.blogspot.com
8. Dominika dyed-blonde.blogspot.com
9. Kasia testujemykosmetyczki.pl
10. Agata pinklipstickmua.blogspot.com
11. Magda blizniaczki09.blogspot.com



Przed spotkaniem organizatorki rozlosowały pary, by każda z uczestniczek przygotowała dla swojej wylosowanej koleżanki upominek niespodziankę. Osoba, która dla mnie przygotowała prezent na prawdę dobrze przeszukała mój blog :) Nie dość, że postawiła na kosmetyki naturalne, to jeszcze trudno dostępne (stacjonarnie). Biolove to strzał w dziesiątkę! Do tego te kule do kąpieli i oczywiście Oreo, które znikło w 5 sekund ;) Bardzo dziękuje!




Prócz wspólnego obiadu w Helladzie, kosmetycznych plotek i wymiany prezentowej. Organizatorki przygotowały dla każdej z uczestniczek ogrom upominków od sponsorów. Poniżej lista firm, od których dostałyśmy produkty. Przy każdym zdjęciu jest link do strony marki lub sklepu. 




Orphica - www.orphica.pl 

O tej marce słyszałam już wiele, szczególnie o ich serach do rzęs i brwi. W pudełku otrzymałam kredkę do oczu, która na jednym z końców ma gumkę do rozcierania. Nie miałam wcześniej kredki z takim rozwiązaniem, więc jestem ciekawa jak się sprawdzi.


Hello Slim - ohtomi.pl/helloslim 

W pierwszej chwili byłam zdziwiona, że dostaliśmy jakieś odchudzające suplementy diety i już chciałam to posłać w świat, bo mnie takie bajery nie ruszają. Jednak przyjrzałam się składom paczek i to tak na prawdę dwie różne mieszanki herbat. Jedna na dzień - pobudzająca  i druga na noc uspakająca m.in z miętą. Przyznam, że ciekawy sposób sprzedania herbat.  




Trade Tracker - www.tradetracker.com/pl 


Bielenda - bielenda.pl

Uwielbiam zapach kokosu, także chętnie przetestuję ten olejek w kremie z Bielendy.


Beauty Face - beautyface.pl 

Maseczki w płachcie i płatki kolagenowe zawsze mile widziane. Z tym liftingiem 20+ muszę się spieszyć ;)


Elfa Pharm / Vis Plantis / Green Pharmacy - www.elfa-pharm.pl 

Uwielbiam pomadki ochronne do ust, także jestem bardzo ciekawa tego śmiesznego jajaka. Mini buteleczka szamponu idealna na podróże, jednak saszetki z szamponem są niewygodne, bo niewiadomo ile tam tak na prawdę jest i czy starczy na umycie włosów. 


Herbaty Basilur - www.basilur.pl 

W pierwszej chwili pomyślała, że to bombonierka ślubna czy komunijna. A to herbata! Prawdziwa,  zielona, ze zwiniętymi liśćmi. 


Miravena Cosmetics - www.miravena.com.pl
Idea25 / Tess - idea25.pl 

Nie słyszałam wcześniej o tych dwóch markach, są one dla mnie totalnymi nowościami. Za to właśnie lubię spotkania, dziewczyny znajdują niszowe kosmetyki :)


Lavera - www.lavera.com.pl 

Naturalne kosmetyki kolorowe - super! Eyeliner chętnie przetestuję.


Vichy - www.vichy.pl 
La Roche-Posay - www.laroche-posay.pl 

Kremy do rąk idą u mnie jak woda, a tą wersję kulki Vichy chciałam wypróbować. 


AA Cosmetics / Oceanic - www.oceanic.com.pl


A-Z Medica - www.azmedica.pl 

Suplementów nie stosuje. Ale maść na blizny chętnie wypróbuję na swoje sfatygowane golenie. Ciekawe czy pozbędę się, lub chociaż zmniejszę widoczność swoich blizn.


Miraculum / Joko Cosmetics / Pani Walewska - miraculum.pl 
Janda - www.janda.pl 


NC Nails Company - nailscompany.eu/pl 

Nie miałam okazji jeszcze używać hybryd marki NC Nails. Ciekawe jak się sprawdzą.


Ekert Nails / CND - www.ekertnails.pl 


Bispol - www.bispol.pl 


Oulac Nails - oulacnails.eu/pl 

Kompletnie nie znałam tej marki hybryd. Od razu po spotkaniu zrobiłam nowe paznokcie - efekty zamieściłam na Facebooku :)


Sylveco - sylveco.pl 
Resibo - resibo.pl


For life & Madaga - www.forlifemadaga.pl 


BioIndygo - bioindygo.pl

Batoniki zawsze mile widziane :) Do tego jeszcze takie w niby bezkarnej wersji. 




Tołpa - tolpa.pl 

Tołpa obdarowała nas jak na święta, w tym znalazły się nawet kosmetyki z serii męskiej oraz do higieny jamy ustnej.


Majunto - majunto.com 

Znalazł się też hendmejdowy prezent.


Maurisse / La Luxe Paris / Multibiomask - maurisse.pl , www.laluxeparis.eu/pl 


                                                                         Swiss image - sc4y.pl 
Bionigree - www.bionigree.pl 



Equilibra - www.equilibra.pl 

Bardzo polubiłam tą markę za ich aloesową wersję szamponów. Teraz testuje inne produkty z serii aloesowej. Kosmetyków do twarzy jeszcze nie miałam, więc ciekawa jestem jak się sprawdzą.


Tea Rebels / Coffee Rebels - www.tearebels.com 

Tą kawę widziałam już w delikatesach. Prezentuje się na bardzo dobrze. Szkoda, tylko, że to wersja z miodem. 


Makeup Revolution London - www.facebook.com/Makeup-Revolution-Polska 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Not Too Serious Blog , Blogger
Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY